Opis:

Wiele osób twierdzi, że lepiej unikać bananów, jeżeli marzy się o smukłej i szczupłej sylwetce. Owoce te mają rzeczywiście sporo kalorii, ale są jednocześnie pełnowartościowym, zdrowym i bogatym źródłem witaminy C, potasu, magnezu i regulującego trawienie błonnika. Warto więc włączać je do codziennego jadłospisu, bo świetnie zastępują słodycze, ale też mogą stanowić sycący podwieczorek. Koktajl bananowy jest szybki i prosty do przygotowania, jak również przygotowując go samemu w domu zaoszczędzimy pieniądze. Osobom dbającym o dietę mleko polecam zastąpić mlekiem kokosowym oraz cukier szczyptą cynamonu.

Składniki:

2 banany
1 szklanka mleka
2 łyżeczki cukru
ok. 10 ml soku z cytryny

Opis przygotowania:

Do blendera wlewamy mleko. Banany obieramy i kroimy na małe kawałki, następnie dodajemy je do mleka. Miksujemy na gładką masę.

Do blendera również dodajemy cukier i sok z cytryny. Ponownie całość blendujemy na gładką masę.

Koktajl najlepiej podawać od razu po przygotowaniu. Nie należy przechowywać go za długo, ponieważ banany mogą ściemnieć i koktajl może zyskać nieprzyjemny ciemny kolor.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here